mandag den 31. oktober 2016

Status oktober 2016


Ud over disse otte bøger har jeg læst February: Calendar Girl på ebog, hvilket giver 9 læste bøger i oktober. Månedens læsning har i høj grad været præget af fantasy og kærlighed, så det har været en hel fantastisk læsemåned for mit vedkommende.




Månedens læsning:

Måske en dag #1 af Colleen Hoover
Oprørende #2 af Julie Kagawa
De syv synder af K.L. Berger
Hansel and Gretel af Neil Gaiman
Uskyldigt blod #1 af Kristen Painter
Grænselandet #2 af Jeanette Hedengran og Tina Sanddahl
Midnatspigen #1 af Melissa Grey
Cinder #1 af Marissa Meyer
February: Calendar Girl #2 af Audrey Carlan


Månedens bedste læsning:
Cinder


Månedens mest skuffende læsning:
Selvom jeg ikke brød mig om January af Audrey Carlan så ville jeg alligevel give den næste novelle en chance, da Carlan er ret populær rundt omkring og hun kommer til bogforum. Men nej, jeg må indse at det her ikke er en historie for mig. Jeg må være for gammeldags. ;0)


Månedens smukkeste coverdesign:
Jeg synes 'Cinder' er lidt en genistreg


Månedens mindst tiltalende coverdesign:
For mig er det 'De syv synder', jeg synes der er nogle uheldige Photoshop-ting, og jeg synes typografien er forkert valgt - i hvert fald når den bliver indrammet med en kant hele vejen rundt om ordene, og bagsideteksten står lidt som om den er skrevet i word. Og så synes jeg det er ærgerligt at den er så grå, det gør den lidt trist at se på.



Månedens anmeldelser:

Uskyldigt blod #1 af Kristen Painter
P.S. I Like You af Kasie West
Elefanten der så gerne ville sove af Carl-Johan Forssén Ehrlin
Løftet #2 af Simona Ahrnstedt
Becoming a writer af Dorothea Brande
Sandsnogens bid (Krøniken om Morika #1) af Sidsel Sander Mittet
Afkom af Henriette Rostrup



Månedens tv-serie/film indlæg:

Inferno



Månedens kogebogsanmeldelse:

Ingen i denne måned, men så kommer der til gengæld to, ret så skønne, i næste måned.



Månedens skrivetips:

Becoming a writer af Dorothea Brande
Skrivetip: Fælles skrivning - NaNoWriMo



Månedens coverdesigner:

Bogcovere designere - Emily Mahon



Månedens bookhauls:

SHARE:

2 kommentarer

  1. Cinder er nemlig genial! :D
    Glæder mig til at se din anmeldelse af den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er super fed ja. Jeg var bange for at det ikke ville være noget for mig, men hvor er den dog god. :0)

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig