onsdag den 30. november 2016

Status november 2016




Jeg troede ikke at jeg ville få læst så meget i november fordi jeg brugte en del tid på at skrive også (Nanowrimo - som jeg fuldførte, yay!), men det gik nu faktisk bedre end jeg havde forventet. Seks bøger blev det til i alt. Hvilket betyder jeg skal nå at læse 10 bøger i december hvis jeg skal nå min goodreads-læseudfordring, men det er jeg ret fortrøstningsfuld omkring. Jeg er allerede langt i en tre bøger jeg er i gang med at læse.


Månedens læsning:

Hvis jeg var din pige af Meredith Russo
Vi andre bor her bare af Patrick Ness
Bare en nat #2,5 af Gayle Forman
100 dage af Lotte Kaa Andersen
Anne fra Grønnebakken af L.M. Montgomery
Sjælens pris #3 af Haidi Wigger Klaris



Månedens bedste læsning:
Vi andre bor her bare af Patrick Ness


Månedens mest skuffende læsning:
Bare en nat af Gayle Forman – mere fordi det føltes som too little too late.


Månedens smukkeste coverdesign:
Jeg synes egentligt at de alle formår at ramme deres målgruppe hver især, men jeg har nok et ekstra godt øje til: Vi andre bor her bare. Faktisk kan jeg bedre lide det andet bogcoverdesign der er lavet til det, men jeg synes stadig den her er ret god.


Månedens mindst tiltalende coverdesign:
Igen er der ikke som sådan nogen dårlige bogcovers i den her stak. Men hvis jeg skal vælge, så var det 'Hvis jeg var din pige' der tiltalte mig mindst - men måske det også har noget med at gøre at jeg typisk ikke læser så mange af den type bøger.


Månedens anmeldelser:
Måske en dag
Oprørende
De 7 synder
En krusedulle om dagen


Månedens tv-serie/film indlæg:
This Beautiful Fantastic


Månedens kogebogsanmeldelse:
Majas desserter


Månedens skrivetips:
Skrivesøndagene bragte jeg i stedet for skrivetip nogle update på hvordan det er gået under Nanowrimo – samt nogle reflektioner:
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig