mandag den 7. november 2016

Vinderne af bogforum-konkurrencen

Så er klokken over 15.00 og tiden blev til at trække to vindere. Tak til alle jer der deltog. Jeg håber I alle får nogle helt fantastiske dage på bogforum, det plejer altid at bringe noget godt med sig - det er i hvert fald min erfaring, og ikke kun en tungere taske med hjem. ;0)

Det var skønt at høre lidt om jeres planer. Jeg skal selv afsted med min mand og sønnike. Og måske kommer mine forældre med over og kigger i år.


Nå til det store øjeblik:

Vinderne blev udvalgt tilfældigt og de har fået direkte besked. Stort tak skal der igen lyde til bogforum fordi de har været så søde at sponsorer.

Vinderne blev:

Svend

Hanne


Stort tillykke!!!




SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig