onsdag den 5. april 2017

Fool for love






Fool for love

Forfatter: Karen Ferry
Serie: Believe #2 (standalone/selvstændig fortsættelse)
Genre: Romance, erotica
Målgruppe: NA


Bogen fås endnu ikke på dansk

Tak til Karren Ferry for anmeldereksemplaret


My name is Suzy, and I’m just a girl—a girl who believes in fairytales, unicorns, and the notion that wishing upon a shooting star really can make all my dreams come true. Or, at least, I think I’m that girl. Lately, the world’s perception of me has left me questioning everything. Love is love, or so I believed… Then he barged into my life.


Jeg kan meget bedre lide 'Fool for love' end den første bog i 'Believe' standalone serien, den hænger meget bedre sammen som historie og så er den meget mindre sukkersød end 'Make me Believe'. Blandt andet fordi den her har Dom/Sub sexscener. Den har også en enkelt girl/girl sexscene (som er det eneste der indtil videre kan få mig til at skippe lidt let hen over teksten i bøger - normalt læser jeg altid hvert et ord)

Det Karen Ferry især er god til er at skabe intensitet og troværdig kærlighed. Jeg synes ofte nogle forfatter undervurdere hvad der skal til før læserne tro på at kærlighed er opstået mellem to personer i bøger, men her er man ikke i tvivl. Her kan man bare nyde det.

Jeg troede faktisk ikke at jeg ville bryde mig om Suzys historie. Hun virkede ikke som en person jeg havde lyst til at få en hel historie af, men der tog jeg fuldstændig fejl. Suzy er en meget mere interessant person end Emma (hovedperson i 'Make me Believe') viste sig at være. Det samme var Garrett kontra Daniel - her kunne man virkelig mærke at han var hans egen person. Hvilket jeg ikke helt følte Daniel var.



SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig