onsdag den 31. maj 2017

Læsestatus maj 2017





11 bøger fik jeg læst i maj og generelt var jeg ret heldig med læseoplevelsen. Der var faktisk kun en bog der skuffede mig. Så det må man sige at have været ret heldigt. Men stakken her var også bare en hel perfekt stak for mig, en god blanding af kærlighed, historiske skæbner og vidunderlig fantasy. Med et drys af spænding og humor hist og pist. Jeg kan kun håbe at juni måned bliver lige så fantastisk.





Månedens læsning:
The Raven King #4 af Maggie Stiefvater
By your side af Kasie West
Faderens synder #2 af Jeffrey Archer
Arvtageren af Lina Forss
Kærlighed for voksne af Anna Ekberg
Ønskemageren af C.J. Redwine
Saga: Book Two af Brian K. Vaughan
Ravnenes hvisken #1 af Malene Sølvsten
I det øjeblik jeg var din af Mhairi McFarlane
Valkyrien #3 af Sidsel Katrine Slej
Victoria af Daisy Goodwin





Månedens bedste læsning:

The Raven King - fordi jeg altid er lige lidt skuffet over slutninger på skønne bogserier, men den her var bare helt perfekt og skøn.




Månedens mest skuffende læsning:

Arvtageren af Lina Forss




Månedens smukkeste coverdesign:

Åh, der er virkelig mange smukke forsider den her måned, men jeg har især kastet min kærlighed på 'Ønskemageren' som jeg selv har siddet med - ikke det originale design (som jeg synes er gudesmukt) men jeg har siddet og skabt den danske titel ud af den engelske og jeg er så glad for resultatet, og i mens jeg arbejdede med den blev jeg mere og mere forelsket i de smukke broderi detaljer.





Månedens mindst tiltalende coverdesign:

Det må være, Saga: Book Two af Brian K. Vaughan, i mangel på dårligere





Månedens anmeldelser:
Den inderste fare af Birgithe Kosovic
Sværd af glas #2 af Victoria Aveyard
Skrøbelige skønhed af Amy Harmon
Rat Queens: Deluxe Edition, Volume 1 af Kurtis J. Wiebe
Et rige af torne og roser #1 af Sarah J. Maas
Far fortæl - giv dine erindringer videre
Faderens synder #2 af Jeffrey Archer
Guardians of the Galaxy Vol. 2





Månedens tv-serie/film indlæg:
Guardians of the Galaxy Vol. 2



Månedens skrivetips:


Skrivetip: Tro på din historie og dig selv - instinktivt
Skrivetip: Den indre kritiker




Månedens bookhaul:

Bøger fået siden sidste #23 – pastel indkøb - vlog...




Månedens tema:





Månedens event:

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig