mandag den 5. juni 2017

Bøger fået siden sidst #24 - april

Nu skriver vi juni og jeg har endnu ikke fået vist de bøger jeg har fået ind af døren i april måned. Jeg har faktisk lavet en vlog for et stykke tid siden, men lyset gik helt amok, så det vil jeg ikke udsætte jer for. Jeg har haft svært ved at finde tid til at få filmet det påny, (da det ofte kræver jeg er alene hjemme) så i stedet vil jeg bare vise jer det. Jeg har også oplevet en nedgang i hvor meget i ser mine vlogs, så jeg overvejer lidt at holde en pause med videoerne. Eller også så vil jeg gøre det lidt forskelligt fremadrettet, hvilket også oprindeligt var planen.

Her er i hvert fald hvad jeg har fået ind af døren i april:




Rat queens serien får desværre en soft reboot, men jeg ville gerne læse de sidste der var i denne udgave, så jeg har købt det sidste hæfte der var og blev desværre kun skuffet, men mere om det i min anmeldelse. Her kan du læse min anmeldelse af første volume - som jeg virkelig elskede.





Add a pinch er en kogebog jeg købte fordi den er lavet af hende der står bag madbloggen af samme navn. Det er en super god madblog - jeg var dog ikke så imponeret over kogebogen som jeg har været af bloggen.






'I det øjeblik jeg var din' er endnu en McFarlane bog, og jeg er stor fan af hendes bøger. Hun skriver helt fantastisk, og jeg har snart en anmeldelse på vej. Jeg har i hvert fald næsten lige læst den. Bogen er et anmeldelseseksemplar fra HarperCollinsNordic





Parfumesamleren er jeg netop i gang med og jeg nyder virkelig at læse den. Det føles som en meget glamourøs verden og det er en stemning jeg elsker at være i. Det er en historisk roman om Paris, parfume og hemmeligheder. Bogen er et anmeldelseseksemplar fra HarperCollinsNordic.





Invasionen af Tearling er andet bond i Erika Johansens fantasy serie. Jeg har netop læst den færdig og jeg var rigtig godt underholdt vil jeg sige. Jeg håber at der stadig er planer om at få serien filmatiseret. Jeg tror det vil blive en ret epic film. Bogen er et anmeldereksemplar fra Peoples Press og anmeldelsen kommer snart på bloggen.







Da jeg kom tilbage til arbejdsbordet i april måned, fandt jeg den her fine bog: 'Fortæl mig tre ting', som jeg har hørt mange fine ting om. Bogen er udgivet af Turbine forlaget.





Gyldendal har været så fantastisk søde at sende mig det endelige eksemplar af Release af Patrick Ness, selvom jeg fik et forhåndseksemplar. Jeg er nemlig helt vild med den her udgave. Så enkel og samtidig så smuk og med den helt perfekte stemning. I kan læse min anmeldelse af Release her






'Bedragets bog' af Teri Terry skulle være en paranormal bog der handler om tvillinger der møder hinanden for første gang. Det paranormale i den skulle vidste omhandle hekse. Jeg ved ikke helt om den lyder som noget for mig, på trods af at jeg virkelig savner at læse paranormale bøger i tiden. Bogen er et anmeldelseseksemplar fra forlaget Gyldendal.






'Vintage' bogen er et must for enhver der elsker stilmoden fra 20'erne, 30'erne, 40'erne, 50'erne og 60'erne. Uanset om man er til true vintage eller repro. Man havde væsentlig bedre tøjsmag i de årti efter min mening, men jeg er også totalt en kjolepige. Men det er også fordi at min krop ikke er skabt til bukser eller shorts. Jeg ejer faktisk ikke et eneste par af sidstnævnte og jeg føler mig bare bedre tilpas i kjole. Så jeg håber at den her bog kan være med til at skyde en hvid pil efter at det skulle være for fint at gå i kjole. Det er noget pjat. Læs min anmeldelse af bogen her. Bogen er desuden et anmeldelseseksemplar fra Plusbog. Bogen er udgivet af forlaget Gyldendal.






Sidst men bestemt ikke mindst: Victoria. Jeg har lige læst den færdig og den er fantastisk, så anmeldelsen er på trapperne. Jeg kan seriøst ikke følge med på bloggen i det tempo jeg læser i for tiden. Men det er ingen sag når bøgerne man læser er lige så god som denne. Bogen er også en tv-serie som ligenu går på dr, desværre er det åbenbart ikke muligt at se episoderne bagud længere. Bogen er et anmeldelseseksemplar fra Politikens Forlag.

SHARE:

2 kommentarer

  1. Jeg nyder at se dine videoer, så det håber jeg du vil fortsætte med - i hvert fald engang imellem, selvom det nok tager væsentlig længere tid end "kun" at skrive et indlæg :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for at høre! :0) Tror også at de gange hvor jeg har fået flere bøger end her at det faktisk vil gå hurtigere at filme det end at stå og tage billeder af hver enkel. Jeg tror jeg tager en føler fra gang til gang. :0)

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig