onsdag den 26. juli 2017

Bedste bøger læst i første halvår af 2017


Jeg har læst så ufattelig mange gode bøger i år, nok endnu flere end de tidligere år jeg har haft bloggen, jeg synes det har være møgsvært at vælge hvilke 10 bøger der skulle med på listen. Jeg tør slet ikke tænke på hvordan jeg nogensinde skal vælge top 10 bedste bøger fra hele året.

Listen afspejler som sædvanlig hvilke bøger jeg har nydt at læse mest, og ikke mindst bøger der har sat sig fat i mig. Det indbefatter båder romaner, graphic novels, faglitteratur og filmmanusser i år. De kommer i tilfældig rækkefølge. Jeg kunne umuligt rate dem på nuværende tidspunkt.

Da jeg lavede den her liste blev jeg også opmærksom på hvor bagud jeg er i at anmelde de her fantastiske bøger. Det ironiske er at jeg har skrevet alle anmeldelserne på de bøger jeg har læst indtil nu, men da jeg besluttede mig for kun at udgive et indlæg hver anden dag, så havde jeg glemt at jeg rent faktisk stadig læste lige så meget som tidligere. Hvilket resulterer i at jeg nu har en kø af anmeldelser. Så det kan godt være jeg skal gøre noget ved det efter sommerferien.

























The Cuckoos Calling af Robert Galbraith




The Raven King af Maggie Stiefvater



Pivot Point af Kasie West




Back to the future af Bob Gale





The Bestseller Code af Jodie Archer og Matthew L. Jockers




SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig