lørdag den 2. september 2017

Farvel august, goddag september





Ting der skete i august:

Jeg gæstebloggede hos Simone her om hvordan min læsning har ændret sig efter jeg blev mor

Jeg måtte refund billetter til Harry Potter and the Cursed Child som jeg ellers skulle have været over i London og se i september, men men .. man kan åbenbart ikke stå på hovedet og løbe en maraton samtidig.

Game of Thrones! Kan vi lige værdsætte Game of Thrones lidt .... EPIC!! High Five George RR Martin for fantastiske karakterer og en forrygende historie

Jeg holdte for første gang en blogtour på bloggen. Det var for Nanna Foss' udgivelse af Ursiderne og I kan altså stadig læse de syv første kapitler inden bogen udkommer 16. september. Start over hos Nanna Foss her

Jeg var i København. I boghallen og til et par vintage arrangementer OG shoppede helt vildt

Sendte jeg efterårets fedeste udgivelser til tryk på mit arbejde! (Glæder mig særligt til disse tre afbilledet øverst i indlægget her) Vi har sendt så meget afsted til tryk i august måned, som skal udkomme i efteråret eller op til jul og bogforum. Så det har været lidt hektisk, men fedt på Turbine den sidste måned. Jeg er så spændt på når de kommer fra tryk. Især fordi jeg har nogle bøger med som jeg har designet fra bunden og nogle forsider som jeg glæder mig til at se på tryk. Det har været lidt nervepirrende at sende så mange ting afsted. Når det ryger i tryk så kan det ligesom ikke rettes længere.









Ting jeg gerne vil/skal i september:

Se Outlander!!

Holde læseweekend i Skagen med min lille familie - jeg regner med at tage denne ovenstående stak med. Så det er jo allerede en stor succes!

Holde skriveweekend i Skagen med min veninde - ikke samtidig med ovenstående.

Læse Ursiderne - ja det bliver stort. Især fordi det er 100 år siden (føles det) jeg har læst Geminiderne første gang. Jeg læste den jo hvad? 2 år før den udkom. Så jeg har bare VIRKELIG savnet Noah, Pi og alle de andre.

Genlæse Harry Potter igen - it's time ...

Deltage i #septemberbøger på instagram lavet af Ringsted bibliotek. Så følg med på min instagram profil i september for masser af billeder af smukke bøger

Lave flere bogposts end det sædvanlige (som er hver anden dag) i denne måned







SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig