tirsdag den 26. december 2017

Skipping Christmas






Skipping Christmas

Forfatter: John Grisham
Genre: Julehistorie - realisme - novelle
Målgruppe: Voksne

Bogen fås ikke på dansk

Læst på mofibo

Imagine a year without Christmas. No crowded shops, no corny office parties, no fruitcakes, no unwanted presents. That's just what Luther and Nora Krank have in mind when they decide that, just this once, they'll skip the holiday altogether. Theirs will be the only house on the street without a rooftop Frosty the snowman; they won't be hosting their annual Christmas Eve bash; they aren't even going to have a tree. They won't need one, because come December 25 they're setting sail on a Caribbean cruise. But, as this weary couple is about to discover, skipping Christmas brings enormous consequences - and isn't half as easy as they'd imagined.


Det her var den mest kedelige julebog jeg har læst i år. John Grisham er ellers en ret stor og populær forfatter, men her føler jeg virkelig han har sprunget over hvor gæret er lavest.

Bogen var kedelig og i stedet for en julehistorie, hvor hovedpersonerne finder juleglæden, synes jeg i stedet at man blev konfronteret med det modsatte som læser. Jamen, hvorfor skulle de ikke skippe jul, hvis det var det de gerne ville. Så ja, bogen formåede egentlig at opnå det modsatte af hvad jeg havde håbet.

Ja, jeg vil egentlig ikke sige mere om den end det, for det eneste positive jeg kan sige er at den rent skriveteknisk er i orden og forsiden er fin.



 
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig