lørdag den 6. januar 2018

Farvel december, goddag januar

Farvel funklende glitrende december, du føltes både lang, men samtidig også al for kort. Det føles som om jeg fik gjort en masse, men samtidig slet ikke nok. Men alt i alt har jeg en meget god følelse med december, også selvom den står en anelse uskarp når jeg kigger tilbage på måneden. Der har været masser af indtryk, der har været julefrokoster, sammenkomster og gensyn og det hele har været fantastisk, og heldigvis har der også været god tid til at slappe af.

Et udgang af et år betyder altid lidt refleksion for mig. Jeg kan ikke lade være. Det føles som et meget naturligt sted lige at stoppe op og tænke over om man nu egentlig er meget godt tilfreds med der hvor man er, eller hvor man er på vej hen. Men grundlæggende så kommer der ikke så mange ændringer på bloggen, jeg går tilbage til at blogge hver anden dag, som jeg gjorde før efteråret og så går jeg stadig lidt og overvejer på mine skrivetip indlægs fremtid. Skal der være færre, skal der være flere, skal der andet indhold osv.?







I december:

Læste jeg 20!! bøger

Fik jeg tilsendt den smukkeste overraskelsesbog-pakke ever, fra Politikens forlag, med bogen 'Den, der lever stille'

Holdte jeg tiltrængt juleferie med min lille familie.

Skrev jeg ikke et ord på min historie. Bummér.

Så jeg julefilm og stornød julen.








I januar vil/skal jeg:

Besøge Leonora Christina Skov sammen med andre heldige mennesker, og høre hende fortælle om hendes nye fantastiske bog: 'Den, der lever stille'

Holde fødselsdag og i den forbindelse en lille giveaway på bloggen

Lave nogle rigtig spændende projekter på mit arbejde, og jeg glæder mig, selvom jeg ved det bliver en travl måned.

Lave scrapbook færdig for 2017! En virkelig fornøjelse at se tilbage på et år der er gået.

Begynde at skrive mere fast igen.

Forsøge at skubbe det meste af min læsning hen til min transporttider og ventetider.

Lave nye læseudfordringer til 2018.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig