lørdag den 20. januar 2018

Fødselsdags giveaway




Konkurrencen er sponsoreret af Politikens forlag




I dag er det min fødselsdag og derfor skal vi jo selvfølgelig have en giveaway. Jeg har valgt denne utroligt smukke (både indvendig og udvendig) bog: Den, der lever stille af Leonora Christina Skov. Som jeg synes er intet mindre end fantastisk. Hvis ikke du har læst min anmeldelse af bogen kan du finde den her


Du kan vinde bogen ved at gøre følgende:

1. Like det her opslag på Skrivepultens facebookside + skriv en kommentar

2. Like min facebookside

3. Have dansk adresse, hvortil bogen kan sendes



Vinderen får direkte besked og får bogen tilsendt direkte fra forlaget.



SHARE:

6 kommentarer

  1. Stort tillykke med fødselsdagen, håber du får en fantastisk dag.
    Jeg udråbet et højt hurra og lader vinden bære det til dig!
    Desværre har jeg ikke FB, men ville vildt gerne have vundet bogen.
    Men der skal nok være en derude, som bliver rigtig glad.
    God weekend også.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tina,

      Tak skal du have. Ærgerligt du selvfølgelig ikke kan deltage. Jeg plejer også altid at holde giveaways direkte på bloggen, men ville forsøge noget nyt denne gang. Men jeg kommer til at gå tilbage til at holde dem på bloggen fremadrettet. :0) Håber du har haft en god weekend.

      Slet
  2. Stort tillykke 😄 håber du havde en fantastisk dag 🎁

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med fødselsdagen :D Jeg håber at du havde en god dag :) Jeg har hørt så meget om bogen, så jeg håber at jeg bliver den heldige vinder, så jeg selv kan læse den

    SvarSlet
  4. Tillykke med din fødselsdag den anden dag :) Vil self gerne vinde den lækre bog 😍
    Sidsel53@hotmail com

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med dagen :)

    SvarSlet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig