fredag den 16. marts 2018

Bøger fået siden sidst #34 - januar - vlog udgave







Nogle gange griner jeg (okay ofte) af mig selv når jeg sidder og redigerer videoer. Jeg har virkelig bare ikke en bestemt stil. Nogle gange er det bare en masse snak og mumlen og andre gange er det mere klart og tydeligt. Den her er lidt fyldt med en masse mumlen. Så dét faktum og at den er filmet lidt sløret fordi jeg brugte den forkerte linse gjorde at jeg nær havde kasseret den, men pyt skidt nu får I den. Jeg tænker at hvis ikke det er til at holde ud, så kan i jo bare slukke.

Jeg er jo i øvrigt stadig håbløst bagefter med at få de her indlæg op, så når jeg nævner bøger i videoen, så er der en god chance for de allerede er anmeldt, og hvis du gerne vil vide hvad jeg er endt med at synes om den, så bare søg på titlen i søgefeltet ude til højre.

Måske du allerede har set vidoen, jeg uploadede den til youtube allerede i går. Men det er efterhånden en fast ting, at jeg også deler mine bookhauls herinde.



SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig