lørdag den 3. marts 2018

Farvel februar, goddag marts

Februar forsvandt alt for hurtigt. Faktisk føles marts indtil videre mere som februar, både pga. af sneen og kulden. Men især også fordi mit indre ur vil have det til at være februar stadigvæk. Jeg kan virkelig ikke forstå hvor den her måned er blevet af. Derfor føler jeg samtidig at der heller ikke rigtig er sket noget i februar. Jo, et par fødselsdag og hyggedage men ellers ikke noget mindeværdigt. Det skulle da lige være papbøgerne. 






Dette skete blandt andet i februar:

Jeg har udgivet to papbøger, de var et bestillingsarbejde for Turbine, men hey, det betyder at jeg nu bliver registreret på bibliotekerne og får en lektørudtalelse og alting .. Læs meget mere om det her, hvor du også kan se min meget begejstret søn. <3

Jeg har arbejdsstresset en del i februar, både fordi jeg er kommet bagefter, både fordi jeg har været syg, men også fordi jeg ikke bare kan sidde hjemme og tæske en masse timer igennem længere. En skøn bette gut kræver min opmærksomhed. 

Ja, februar var vidst bare en jævn kedelig måned på bogbegivenhedsfronten. 








I marts vil / skal jeg ...

.. til Bologna Children's Book Fair med arbejdet ... ihh jeg glæder mig.

.. vil jeg fokuserer mere på at skrive. Indtil videre har jeg skrevet alt for lidt i 2018, men min historie kalder og jeg vil prioriterer det mere i marts. Det var meningen at jeg ville gøre det i februar, men ja, den måned forsvandt.

.. skrive mit første indlæg til plusbogs-blog

.. drikke mere te og generelt finde de fine tekopper frem og make a moment ud af det.

.. læse flere godnathistorier for min søn. Det er vi kommet lidt væk fra igen, og det er en stor fejl.

.. poste mere i min instagram stories, det har jeg forsømt (også) i februar

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig