tirsdag den 1. maj 2018

Læsestatus april 2018





Selvom jeg 'kun' læste seks bøger i april, var det ikke destomindre en helt fantastisk læsemåned. Om jeg fatter hvorfor jeg har ventet så længe med at læse de to Austen bøger. De var selvfølgelig helt fantastiske. Derudover så blev jeg insta-fan af Celeste Ng med sine Små påsatte brande, fordi den simpelthen var helt fantastisk. Strengt fortroligt var en spændende pageturner. Damen i midten en fryd - særligt for øjet og det var en fornøjelse at være i 20'ernes England i Mitfordmordene.






Månedens læsning:

Mitfordmordene. Første bog, Mysteriet på Asthall Manor af Jessica Fellows
Northanger Abbey af Jane Austen
Små påsatte brande af Celeste Ng
Strengt fortroligt af Karen Cleveland
Mansfield Park af Jane Austen
Damen i midten: mode, kvinder & danmarkshistorie set gennem et stormagasins vinduer af Julia Lahme




Månedens bedste læsning:

Austen uden tvivl, men Celeste Ngs historie lever også stadig i mig. 



Månedens mest skuffende læsning:
Åh, jamen de var jo alle så gode, så det er svært, men ja, den må gå til Mitfordmordene, som jeg gav fire stjerner. 



Månedens smukkeste coverdesign:


Folio societys Austen udgaver er helt sikkert de smukkeste med deres slipcases. MEN jeg har også en forkærlighed for Små påsatte brandes forside. Damen i midten er også ret så fin. 



Månedens mindst tiltalende coverdesign:

Igen, af mangel på dårligere så lander vi ved Strengt fortroligt, som nok er den forside der er tænkt mindst over af de seks bøger jeg har læst i april. 
Interview med Line Lybecker
Interview med Synne Kristine Eriksen

Bøger fået siden sidst #36 - marts









SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig