fredag den 7. september 2018

Danish Book Blog Award 2018








Kære alle jer der læser med, tusind tak fordi I igen i år har stået i spidsen for at Plusbog.dk, har valgt at nominere mig som en af de 16 bogbloggere til prisen Danish Book Blog Award. Det gør mig simpelthen så glad. Nogle gange har jeg stadig svært ved at forstå, hvor mange I rent faktisk er der svinger forbi min blog. Ja, selv efter 7 år.

Der er nu gået en afstemning i gang (indtil 1. oktober) hvor du kan stemme på en af os 16 bogbloggere. 5 af os går videre til en vurdering, hvorefter én bogblogger løber af med prisen til Bogforum 2018.



I kan stemme på mig (så bliver jeg glad) eller jeres favorit bogblogger her: www.plusbog.dk/info/DBBA-18 , hvor I også kan se de 15 andre nominerede, som alle er nogle jeg selv følger og virkelig kun kan anbefale. De er de bedste litteraturformidlere og de fortjener alle at vinde efter min mening.




Awarden er afholdt af plusbog.dk








SHARE:

2 kommentarer

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig