lørdag den 6. oktober 2018

Drunk Book Tag








Søde Simone fra Boghjørnet har tagget mig til at lave drunk book tag. (Den er oprindeligt lavet af chelseadolling reads og Pages and Pens.) Jeg bliver altid så glad for den her slags tags, for det lader mig besvare nogle spørgsmål som jeg ikke lige selv havde tænkt på. So here goes:



1. Wine Coolers: You’re 16 and you finally managed to sneak one of your mom’s Smirnoff Ices. What is one of your most guilty pleasure reads?

Åh, ja guilty pleasure - jeg hader den betegnelse, for jeg kan godt følge at en stor æske chokolade kan føles som guilty pleasure, og at bøger kan være som en stor æske chokolade - men jeg vil aldrig være nær så skyldig over at læse en bog, som jeg ville være over at fortærer en hel æske chokolade. Men nu leger jeg med og siger: Enten Austenland eller Shopaholic serien. 




2. Beer: You’ve made it to college and are hosting your first kegger! Pick your favorite new adult or college aged book.

Det er helt sikkert enten Off-Campus serien eller On Dublin Street serien.




3. Tequila: You partied too hard last night and drank a liiittle too much Jose Cuervo. What’s a book that you never want to see again (or, your least favorite book)?

Enhver bog der har vist sig at være for uhyggelig. :0) Men Alligiant - den sidste bog i Divergent serien ødelagde faktisk så meget, at jeg aldrig nogensinde gider at åbne bøgerne igen, på trods af at jeg var vild med den første bog i serien.





4. Beer Bong: What’s a book that you read super fast?

Åh, ja, der har jo været mange gennem tiden. Men de bøger jeg virkelig har læst ud i et stræk, kun afbrudt af søvn, har været de sidste fire Harry Potter bøger - som de udkom. Caraval er den eneste anden bog der er kommet tættest på, at have gjort noget af det samme med. I dag kan jeg dog ikke helt tillade mig at blive i sengen hele dagen og læse bøger, som jeg kunne med Harry Potter bøgerne.





5. SPRING BREAK!!!!: You’ve thrown your inhibitions to the wind and end up having a sexy night you’ll never forget. What is your favorite smutty read?

Hmm, smutty er ved egentlig et ret negativt ladet ord!? Selvom favorite synes at lyde som det modsatte. Oh, well, jeg tror jeg går med Fifty shades of Grey, da det er den eneste bog jeg har læst hvor flowet ikke gik død hver gang der var en sexscene.




6. Screwdriver: What the most twisted (HEH) book you’ve ever read?

Det er også en ret svær en at svare på. Både fordi at jeg faktisk ikke læser så mange krimier igen, og så især også fordi jeg bare virkelig er god til at gætte. Jeg sidder nemlig hele tiden og analysere og tænker over: hvad er det vildeste forfatteren kunne finde på at gøre nu … og det er som regel altid det som er det der sker. Men selvfølgelig har der været mange der ikke har været så forudsigelig. Harry Potter serien overraskede mig nogle gange og Rowling bliver ved med at gøre det i sin Strike krimi-serie. Liane Moriarty er også ret god til at komme med overraskelser, som jeg ikke havde set komme.





7. Long Island Ice Tea: The melting pot of alcoholic beverages. What is one of your favorite diverse reads?

Det er helt sikkert Line Lybeckers bøger. 





8. Sex on the Beach: A drink that’s great in theory, but wasn’t exactly all it was cracked up to be. What is a book that just didn’t live up to the hype?

Nogle af de nyeste er: Children of blood and bone af Tomi Adeyemi og Morrigan Crows magiske prøvelser (Nevermoor #1) af Jessica Townsend





9. Wine: You’ve just gone through a rough break-up, so you park yourself in bed with your favorite bottle of wine, some ice-cream, and a bucket for your tears. Name a book that made you cry out all of your feels.

Borte med Blæsten - it get's me every time.




10. Strip Club! Your favorite naked hardback.

Ligenu er det Circe. Den er virkelig bare utrolig smuk under smudsomslaget, men det samme er smudsomslaget, så jeg piller det ikke af.




SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig