torsdag den 4. oktober 2018

Farvel september, goddag oktober

I starten af september blev jeg ved med at blande oktober og september sammen. Jeg tror det er fordi bogforum lander det tidligere i år. Men uanset hvad, så er september i hvert fald fløjet afsted.


















Hvad der skete i september:

Jeg blev nomineret til DBBA - for tredje gang i træk og jeg kunne ikke være mere glad

Jeg var på fantasyfestival i Esbjerg, hvor jeg stod på stand for Turbine - jeg har valgt at skrive om det på min anden blog, fremfor på denne, fordi jeg var på stand/arbejde hele weekenden og derfor slet ikke så noget. Men hvis du er interesseret i at læse lidt om min oplevelse alligevel, så kan du finde indlægget her

Jeg deltog i septemberbøger udfordringen på instagram

Jeg havde rigtig meget at se til på arbejdet og fik generelt ikke læst så meget i september af den årsag

Jeg granskede bogforum programmet fra ende til anden













Hvad jeg skal eller gerne vil i oktober:

Til BOGFORUM!! Med alt hvad der tilhøre af arrangementer, receptioner og middage. Jeg GLÆDER mig!

Blogge lidt mere op til bogforum end mit sædvanlige hver anden dag - der er jo SÅ meget at skrive og anmelde i øjeblikket.

Holde efterårsferie med mine familie og forhåbentlig også have tid til at læse lidt i hjemmebiblioteket frem for kun på farten.

Se tv-serien Discovery of Witches på HBO nordic - jeg var ikke så imponeret over bøgerne, men måske den gør sig bedre som tv-serie.

Drikke masser af chai-te og sidde i store striktrøje og læse.

Læse lidt mere fra min efterårslæseliste - indtil videre er det kun blevet til en bog, og det er alt for lidt. Især fordi der er mange på efterårslisten jeg brænder efter at komme i gang med.


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig