lørdag den 16. februar 2019

Lucky in love






Lucky in Love

Forfatter: Kasie West
Enkeltstående bog
Genre: Kærlighed, realisme
Målgruppe: YA og derover

Bogen fås ikke på dansk


Maddie’s not impulsive. She’s all about hard work and planning ahead. But one night, on a whim, she buys a lottery ticket. And then, to her astonishment— She wins! In a flash, Maddie’s life is unrecognizable. No more stressing about college scholarships. Suddenly, she’s talking about renting a yacht. And being in the spotlight at school is fun…until rumors start flying, and random people ask her for loans. Now Maddie isn’t sure who she can trust.


Lucky in Love var super sød og den helt perfekte sommerlæsning - præcis som alle Kasie Wests' bøger. Men det her er til dato min lavest ratede bog af Kasie West.

Grunden dertil er mange, men årsagen til at jeg kom helt ned på tre stjerner ligger i, at den faktisk havde for lidt fodfæste i virkeligheden. Maddie vinder en hel masse penge og hverken hun eller hendes familie tager ansvar omkring det. Det var for useriøst og ugennemtænkt skrevet.

Dertil var hovedpersonen alt for naiv og kærlighedshistorien havde ingen gnist, fyren var faktisk lidt kedelig. Det er ærgerligt at sidde tilbage med en så dårlige læseoplevelse af Kasie West for hendes bøger er ellers altid et sikkert hit. Men den her bog kunne lige så godt være skrevet af en hel anden person.

Jeg var tildeles underholdt - heldigvis, men den anden del af tiden kedede jeg mig eller var irriteret på hovedpersonen. Normalt plejer jeg at sige at en rating under middel er bøger der aldrig burde være blevet udgivet, og i det her tilfælde mener jeg virkelig også at den skulle have haft en hård hånd hos en redaktør før den blev sendt på markedet. Det fik den desværre ikke.





SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig