onsdag den 20. februar 2019

Marrying Winterborne







Cold-Hearted Rake

Forfatter: Lisa Kleypas
Serie: The Ravenels #2
Genre: Historical romance
Målgruppe: Voksne

Bogen fås endnu ikke på dansk. Men Rosinante & co. udgiver flere af Lisa Kleypas tidligere serier.


Savage ambition has brought common-born Rhys Winterborne vast wealth and success. In business and beyond, Rhys gets exactly what he wants. And from the moment he meets the shy, aristocratic Lady Helen Ravenel, he is determined to possess her. If he must take her virtue to ensure she marries him, so much the better…



Det er sjovt at genlæse Lisa Kleypas igen efter så mange år hvor jeg ikke har gjort det. Jeg startede med Cold Hearted-Rake og følte mig lidt skuffet, fordi jeg følte at den mest af alt varmede op til Marrying Winterborne. Men hun er virkelig dronningen af historisk kærlighedsromaner og jeg elskede at læse Marrying Winterborne.

Jeg elsker Lisa Kleypas for, at selvom vi er tilbage i tid, så er kvinderne ikke naive eller nogen ungmø i nød. Og det er som om det kun er blevet endnu bedre, for i Marrying Winterborne, har vi virkelig en kvinde der opføre sig meget mere moderne end sin tid. Og det er ret forfriskende. Der er endda et par bipersoner som har kvindelige erhverv som f.eks. en læge. Det værdsatte jeg virkelig under læsningen må jeg sige.

Som altid i Lisa Kleypas bøger er der en række sexscener. For min skyld kunne man godt halvere det, men det er meget smag og behag sådan noget. Men i hvert fald var jeg super godt underholdt og skal helt sikkert læse videre i serien. Next up, The devil in spring.







SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig