torsdag den 11. april 2019

My favorit planner







My favorit planner

Genre: Dansk kalenderbog
Målgruppe: Alle der har behov for at holde styr på sin aftaler
Udgiver: Forlaget Aronsen


Tak til forlaget Aronsen for anmeldereksemplaret


MY FAVORITE PLANNER er en unik kalender, der kobler dine daglige mål sammen med din personlige livsstil. Den kombinerer den klassiske kalender med tidens nye trend, hvor mange af os ønsker at skabe sammenhæng mellem det daglige overblik og vores dybere intentioner og visioner for livet.

My favorit planner er nærmest alt hvad jeg skal bruge i en kalender. Den er opbygget med lige præcis, det jeg personligt forventer at ville udfylde og bruge den til i min hverdagsbrug. Og med en halvstor dreng som jeg har nu er det bare endnu mere nødvenlig, at man har styr på hvad man skal hvornår.

Den er ikke tidsbestemt - som sådan (der er to årskalendere i starten af bogen for 2019 og 2020) så man kan begynde på kalenderen lige præcis den dag man har lyst til. Uanset om det er starten af året - midt i april eller efter sommerferien.

Der er en side for hver dag samt to kasser hvor man kan skrive dagens mål og dagens intention. Weekenderne deler en side og har en kasse nederst: 'Denne weekend vil jeg'. Til sidst i en uge er der en ugentlig refleksion, hvor man kan samle op og skrive hvad man gerne vil rose sig selv for og hvad man gerne vil arbejde videre med. Samt hvad man er taknemmelig for. Den synes jeg egentlig er meget god, for man skal jo gerne huske at fokusere på alle tre ting i stedet for måske hvad man hele tiden gerne vil opnå, fremfor at huske på hvad man har opnået. Så den er jeg sikker på jeg godt kunne nørde lidt over den side. Jeg tænker også det bliver meget sjovt at se tilbage på. Forest i bogen er siderne til månedlige refleksioner og de har alle forskellige fokusområder.

Kalenderen egner sig helt sikkert bedst til at ligge på f.eks. hjemmeskrivebordet, da den ikke er så handy at have med i tasken. Man skal i hvert fald have en større taske. Men den er også super flot at have til at ligge med dens instagram venlige lyderøde farve <3 og dens høje trykkvalitet. Og personligt render jeg ikke selv rundt med en kalender i tasken for så kan jeg aldrig finde den. Jeg kan godt lide at have en fysisk ting at skrive mine aftaler ned på.



 


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig