onsdag den 16. oktober 2019

Danish Book Blog Award 2019








Du kan stemme lige herwww.plusbog.dk/info/DBBA





I går blev det offentliggjort hvem de 16 nominerede bogbloggere er som kan vinde Danish Book Blog Award. For fjerde år i træk er 'Skrivepulten' nomineret. Hvert år forventer jeg det aldrig, men jeg bliver altid vanvittig glad når det sker.

Jeg er dybt taknemmelig over at Plusbog.dk sætter fokus på bogbloggerne og hædre dem på den her måde. Bogbloggerne har udfyldt et hul der manglede i bogbranchen - vi anmelder mange af de bøger aviserne sjældent rører og vi taler mere direkte med og til læserne. Vi snakker nærmere om læseoplevelsen af den enkelte bog frem for at sidde og vurdere fin-litteratur. Hos os er der plads til alt litteratur, for vi er helt almindelige læsere alle sammen. Men fælles for os er at vi bruger en rum tid på at formidle og fortælle om den litteratur vi har læst - ofte med begejstring og andre gange med vemod over noget der skuffede. Vi deler med glæde og vi inddrager meget gerne andre og alt det gør vi fordi vi elsker det og fordi vi ikke kan lade være. For penge er der ikke i det. Det er der sjældent i bøger. Hvilket vi nok hurtigt kan blive enige om er underligt - for bøger er næring til sjælen, eftertanker til hjernen og blod til hjertet. Så ja, jeg er meget meget taknemmelig for de mennesker der ser arbejdet bag og gerne støtter op om det arbejde vi gør. Så selv hvis jeg ikke var blevet nomineret så er jeg bare glad for at den her pris findes og at der hvert år er en bogblogger der bliver hædret for den indsats personen gør.

Men udover den taknemmelighed og anderkendelse der ligger i det, så er jeg endnu mere glad for jer der læser med på 'Skrivepulten' (uanset om det er her på bloggen, på facebook eller instagram) for I er grunden til at jeg stadig blogger her efter 8 år og at 'Skrivepulten' er hvad den er i dag. Så kæmpe tusind tak for jer! <3 I er hele årsagen til at jeg er nomineret og at jeg stadig blogger i dag og ikke mindst til at jeg stadig elsker det. Fordi I læser med. TAK!

Hvis du vil stemme mig eller en af de andre 15 dygtige bogbloggere videre i finalen, så kan du gøre det lige her: www.plusbog.dk/info/DBBA

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig