tirsdag den 29. september 2020

DANISH BOOK BLOG AWARD 2020








Der kan stemmes på de 16 bogbloggere her: https://www.plusbog.dk/dbba


Jeg er så glad og stolt af endnu engang at optræde på listen over de 16 nominerede bogbloggere til dette års DBBA - Danish Book Blog Award. Plusbog.dk står bag nomineringen og det foregår på den måde at de har åbnet en afstemning på deres side som løber indtil 25. oktober. De fem bogbloggere der får flest stemmer vil herefter blive bedømt af en jury og de fem finalister vil blive offentliggjort den 27. oktober. Sidste år var første gang DBBA blev holdt og vinderen blev dengang Bookmeupscotty. 

Hvem der bliver vinderen i år bliver spændende for det er et virkelig stærk felt - måske det stærkeste jeg endnu har været oppe imod. Jeg synes der er så mange der fortjener den her pris og jeg er så glad for at bogblogger-verden får lidt anderkendelse for det de gør. Det er faktisk det vigtigste for mig. De er alle ildsjæle der brænder for at formidle litteratur og dem kan vi ikke have nok af. 

Du kan være med til at vælge hvilken en af de 16 bogbloggere der skal videre i finalen på linket her: https://www.plusbog.dk/dbba Jeg håber meget du vil bruge de få minutter på at stemme på din favorit (det behøver ikke være mig, men det siger sig selv at jeg da bliver glad for hver en stemme) 




SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig