lørdag den 22. juli 2023

Mød mig til fantasyfestivalen i år






Fantasyfestivalens program og billetsalg er online og det betyder, at vi begynder at nærme os årets helt store fantasy begivenhed.

Som altid er jeg dernede for at både at bemande Turbines stand, men jeg er selvfølgelig også møg spændt på om mine to longlistede forsidedesigns ‘Af ild og vind’ af Julie M Day og ‘Flænger i tiden’ af Nathali og Bettina Liane mon bliver shortlistet.

Men det jeg er aller mest hyped over, er at jeg skal på scenen i år med to andre dygtige bogblogere, Line Dalbro og Sofie Amalie. Vi skal snakke om det at bogblogge og jeg håber nogle af jer har lyst til at kigge forbi. Det ville være fantastisk.

Sidst men ikke mindst! Så udkommer jeg simpelthen også med Nordens fabeldyr og andre sagnvæsner fra nordisk mytologi.


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig