lørdag den 30. december 2023

TBR for resten af året status

JUHUU!! SÅ nåede jeg endelig i mål med mit tbr/goodreads læsemål for resten af året. Jeg havde ikke lige forudset at jeg ville læse 'Paris - the memoir' men den faldt jeg af en eller anden uforklaring årsag i. 

Det er totaly full circle at jeg endte med at slutte med en biografi, fordi jeg startede 2023 med at læse en biografi, en meget andet type biografi og så på en anden måde slet ikke så anderledes, det var: Prince Harry - the Spare.

Fælles for de to er især også at de handler om personer som er omkring min egen årgang og jeg tror ikke jeg siden i år har læst en biografi af nogen på min egen alder, men det er faktisk meget sjovt at følge alle referencerne som mna har tilfældes.




SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig