torsdag den 28. februar 2013

I går startede det store bogudsalg

Hmm... skal man mon købe flere bøger. Tja. Jeg har lavet en aftale med mig selv, og lige nævnt den overfor kæresten så den 100% holder. Jeg skal læse tre bøger, før jeg køber en. Indtil nu gik det meget godt. Men så blev der ligepludselig bogudsalg og jeg fik studeret Bog & Ide's katalog. Afsted gik det her til morgen. 7 bøger købte jeg, for 270 kr. Så nu skal jeg læse 21 bøger før jeg må købe nogen igen. Suk. Så om en 3 måneder. Tror jeg virkelig på det holder... hmm..

Jeg plejer faktisk ikke at finde nogle bøger på bogudsalg rigtig. Jeg gjorde en gang. Der købte jeg nærmest alle de bøger der bare så lidt interessante ud. Men her de sidste par år har jeg ikke rigtig fundet noget. Før lige i dag.

 


Jeg har en gammel gammel udgave af Borte Med Blæsten til at stå, men jeg kunne ikke stå for den her 30 kr. udgave, med det berømte filmpar på forsiden. Jeg elsker den film, jeg har aldrig fået læst bogen, men jeg har sat den på min udfordringsliste, så i år bliver året.

Et andet køb jeg er ret glad for er Luxe serien af Anne Godbersen, alle fire bind for 200 kr. i hardcover. Hold op de pynter flot på min hylde nu.

Den sidste bog kunne jeg altså heller ikke stå for. 40 kr. for en af Philippa Gregorys bøger. Det er altså også noget af et fund.

SHARE:

4 kommentarer

  1. OHHHH fandt du Lux-serien i Bog & Idé? For så skal jeg fluks afsted i morgen og håber så de har den i min Bog & Idé :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg fandt dem i Bog og Ide, de var også hele grunden til jeg tog derned selv i dag. :0) Krydser fingre for at de har nogen til at ligge til dig i morgen i din Bog & Ide.

      Slet
  2. Arh, jeg kan se de er i kataloget - det er da også typisk at vi ikke får reklamer når der endelig er noget spændende imellem dem .. Hrmpft xD Dumme upålidelige reklamebud :P Nå, men om 3 timer står jeg og tripper dernede og der har bare at være nogen tilbage til mig - de bøger er SÅ pæne i hardback ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Fik du dem? Ja de er nemlig super super flotte i hardbacb

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig