fredag den 1. marts 2013

Arbejdsplan for marts

Tænk vi allerede har marts. Det er helt vildt. Hvordan skal man nogensinde nå at få produceret noget, når det hele går så stærkt?



Hvad jeg skal/vil jeg opnå i mit skriveprojekt til marts

Skrivekursus med HUF den 9.-10. marts

Læs minimum 6 bøger - 4 af dem er anmeldereksemplarer. 1 til research

Ud over det, så vil jeg læse en bog om skrivekunsten

Skriv kapitlerne 7-15 ca. 20000 ord. minimum.



På bloggen:

Post min. 1 skrivetip

Post min. 1 interview

I sidste måned kom jeg med et nyt post tema, nemlig fra papir til skærm, og i denne måned tror jeg at jeg vil lave en mere personlige post tema. This week. Hvor jeg hver søndag deler positive ting og tanker med jer. Det kunne bl.a. være en serie jeg ser, en bog jeg gerne vil fremhæv, det kunne også være andre bloggers post jeg har faldet over, som jeg synes er gode. Altså alt muligt, men selvfølgelig mest om historier. ;0)
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig