tirsdag den 14. maj 2013

Konkurrence

Noget af det mest fantastiske ved at være bogblogger er jer læsere og så selvfølgelig at få lov til at anmelde bøger for forlag. De sidste 14 dage har jeg bl.a. vist mundvandsløbende billeder af mad jeg har lavet ud af to af de anmeldelseseksemplarer jeg har fået fra Gyldendal.

Dem vil jeg rigtig gerne have lov til at dele med jer. Så I kan vælge imellem Kom med i vores køkken eller Salater fra the Food Club. (Klik for at læse min anmeldelse af bøgerne)






Skriv en kommentar om hvilken en af bøgerne i helst vil have, og så køber jeg den pågældende kogebog som den jeg udtrækker gerne vil have.

Jeg har valgt at køre den lidt efter lod-princippet.

2 lodder for at skrive kommentar, med ønsket om hvilken bog du ønsker, samt selvfølgelig en mail som jeg kan kontakte dig på.

1 lod, følg mig på bloglovin

1 lod, reklamer med denne konkurrencen, enten på facebook, twitter eller blog. Send gerne link med så jeg kan se det.

1 lod, følg mig på twitter, @KarinHald, som jeg lover at der sker lidt mere på. ;0)


Så i alt kan du samle 5 lodder, som går direkte i puljen til at vinde en af bøgerne. Hvis der er rigtig mange lodder i puljen, tilføjer jeg endnu en mulighed for at vinde en bog.


Konkurrencen løber til den 31. maj kl. 12. Kort efter vil der dukke en poste op hvor jeg har udtrukket en vinder.

Held og lykke. ;0)

SHARE:

11 kommentarer

  1. Jeg deltager med 3 lodder :)Jeg synes at de er fede begge to er fede, men jeg tror at jeg vil have mest glæde af Kom med i vores køkken.

    jeg følger dig også på twitter.

    // marie. Mabrsa@live.dk

    SvarSlet
  2. Jeg vil da rigtig gerne deltage i konkurrencen om Salater fra the Food Club. Synes de salater du har afprøvet ser rigtig lækre ud, og så er det bare sådan en spise, som alt for tit bliver alt for kedelig. Så dejligt med inspiration.

    sidselbuchodgaard@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan se alle andre har skrevet hvor mange lodder de deltager med, så det må jeg nok også hellere. Det må blive 3 lodder, da jeg følger dig på bloglovin :)

      Slet
  3. Jeg ønsker mig Salater fra the Food Club, for let's face it, salater ender alt for tit bare med agurk, iceberg, tomat og skal det være vildt så også peberfrugt og gulerod! Fornyelse på den front, det kunne jeg i hvert fald sagtens bruge! :)

    Jeg følger på bloglovin, på twitter - @Raenne2, har delt på twitter - https://twitter.com/Raenne2/status/334327116118233091 og kommenteret her, så det må give 5 lodder :)

    SvarSlet
  4. Jeg kunne virkelig godt tænke mig Salater fra The Food Club. Jeg elsker salater, så det kunne være rart med lidt inspiration :)
    Jeg følger dig på Bloglovin', nu på Twitter (ved ikke lige hvorfor, jeg ikke gjorde det i forvejen), og jeg har delt konkurrencen på Twitter: https://twitter.com/SimoneHagemann/status/334347304502980609 - så jeg deltager med 5 lodder :)

    Min mail er følgende: funny94girl@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Det må være bogen Kom med i vore køkken der godt kunne ønskes hjem til mig.

    Jeg følger på Bloglivin og på Twitter (@kathrineschmidt), så det bliver 4 lodder i alt.

    kath.dkk@gmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg drømmer om Salater fra the Food Club - og lidt nyt og lækker inspiration til en hverdag med kedelige salater. :-)
    3 lodder i alt.
    katrin@greencat.dk
    Knus Katrin

    SvarSlet
  7. Jeg synes "Kom med i vores køkken" lød som noget for mig - især da du skrev, at den måske kunne henvende sig til studerende. Synes også den lyder som en af de kogebøger, hvor opskrifter er rimelig simple og til at overskue. Det er ret win for mig, der ikke kan styre for mange processer på en gang når jeg står i køkkenet :P
    Jeg deltager med 2 lodder ..
    spittzz(a)hotmail.com

    SvarSlet
  8. Åh, jeg gad virkelig godt vinde "Salater fra the Food Club". Jeg er så uopfindsom når det kommer til salater; og det på trods af, jeg så ofte spiser det. Jeg følger dig både på Twitter og på Bloglovin', så det må blive 4 lodder i alt :) Sikke dog en skøn konkurrence.

    Prikkerikkekrikke(a)yahoo.dk

    SvarSlet
  9. Jeg deltager med to lodder. Det kunne være sejt med salat-bogen på hylden herhjemme. Bliver meget inspireret af dine test-mad-billeder her på bloggen :)

    SvarSlet
  10. Jeg deltager med 4 lodder. Jeg kunne godt tænke mig at vinde Kom med i vores køkken, da jeg synes pigerne laver nogle gode opskrifter :)
    Jeg følger dig på blogvin og twitter.

    dzejna001@hotmail.com

    SvarSlet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig