søndag den 16. juni 2013

Dag 16: Ynglings bøger, som du ejer. Og hvorfor dem?

Hvordan skulle jeg dog kunne vælge?! Der er jo både de summe som barnes and nobles leatherbound classics, og der er penguin classics. Så er der jo de fagbøger der har gjort mig klogere eller inspireret mig. Og så er der den store mængde af favoritbøger. Jeg kunne selvfølgelig begynde fra en ende af, Harry Potter serien, Jane Austens Stolthed og fordomme (Pride and Prejudice), Lord of the Rings, Sherlock Holmes osv. osv.

Men i stedet for at skrive en lang liste, vil jeg vise de tre bøger som jeg aldrig ville kunne erstatte og som vil være dem som jeg først ville redde i en brænd. Nemlig fordi de er signeret og fordi de indeholder en personlig hilsen.







Det er selvfølgelig The Casual Vacancy med J.K. Rowlings underskrift og de to bøger af Sven Damgaard Ørnstrup, som jeg selv har lavet covers på og som indeholder personlige hilsner.

Jeg har godt nok flere der er signerede, men for mig er disse lige på et niveau højere, da de frembringer mange minder.
SHARE:

3 kommentarer

  1. WOOOOT, The casual vacancy signeret? But how???

    SvarSlet
    Svar
    1. I oktober sidste år var jeg over til et London arrangement hvor J.K. Rowling fortalte om sin nye udgivelse. I den anledning signerede hun sine nye bøger. Det var en mega stor oplevelse.

      Slet
    2. Åh det lyder jo fuldstændig fantastisk!!! Hvor er du heldig!

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig