søndag den 16. juni 2013

This Week #12

Ugen er blandt andet gået med at geninstallere min computer, hold da op jeg hader det. Der er altid tusind ting der ikke virker, og dobbelt så mange ting der skal installeres igen. Det brugte jeg nok 2 dage på. Men nu virker det og det hele køre nu endnu bedre end før. Yes, mission accomplished.

Ellers er jeg så småt i gang med at tænke bryllup, bryllup, bryllup. :0)


Skrivningen

I denne uge, har jeg været i gang med at rette noget af det jeg har skrevet. Jeg glæder mig til at starte med skrivningen fra i morgen af igen. Det betyder også at min deadline har rykket sig, for jeg kan umuligt nå at blive færdig til juli. Jeg har lavet en plan der umuligt kan slå fejl, nemlig efter gulerodsprincippet. Jeg har bestemt at jeg vil forkæle mig selv med en bog når jeg har skrevet 8000 ord, og ikke hvilken som helst bog, men den næste i række af penguin drop caps bøger, som jeg bare elsker. Derudover har jeg lavet en fin kalender, hvor jeg kan klistre mærker på alt efter hvor mange ord jeg skriver om dagen.
For nogen kan det måske godt virke lidt tåbeligt at lave gulerodsprincippet, men for mig er det vigtigt at komme der tilbage hvor det er sjovt at skrive. At jeg gør det fordi jeg elsker det, og ikke fordi jeg skal overvinde den frygt for om det nu er godt nok.





Læsningen

Ugens bedste læsning, faktisk har jeg så meget fantastisk læsning i tiden, at det er utrolig svært at vælge imellem dem, men jeg kan ikke komme uden om at disse tre bøger bare er fuldstændig fantastiske

 

Her i dag søndag, må jeg tilstå at jeg ender med at tænke, hvorfor læser jeg ikke flere historiske romaner? Jeg elsker dem!




På internettet


Little Women på youtube

Writing DNA
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig