tirsdag den 24. september 2013

Savor the Moment review

 
Savor the Moment

Forfatter: Nora Roberts
Serie: Bride Quartet #3
Genre: Contemporary romance
Målgruppe: Voksne


Denne bog er blevet læst som en del af min bøger-der-indeholder-brylluper bogudfordring.


Bogen er hørt på lydbog.










With the support of her friends, Laurel McBane’s dream of attending culinary school came true. Now, she’s repaying their kindness by creating extravagantly luscious tiers of cakes and other confectionary delights that add the perfect touch to their clients’ weddings.

As for romance, the low-key Laurel has had a mega crush on Parker’s older brother, Delaney Brown, since childhood. But she’s convinced that the Ivy League lawyer is still out of her reach. When Laurel’s quicksilver moods get the better of her—leading to an angry, hot, altogether mind-blowing kiss with Del—she’ll have to quiet the doubts in her mind to turn a moment of passion into forever…



Jeg ved helt ærlig ikke hvorfor jeg blev ved med at læse den her serie. Måske fordi jeg er spændt på at komme hen til den sidste bog og læse om Parker. Måske er det fordi jeg høre den på lydbog mens jeg laver alt muligt andre og da den ikke kræver så meget for at kunne følge med, så var den faktisk hurtigt læst.

Serien er slet ikke som jeg har ventet. Jeg ville læse serien for rigtig at komme i bryllupsstemning. Men det kommer jeg bare slet ikke af at læse om den her bog. Den handler minimalt om bryllupper. Det vi høre om bryllupper er alle de besværelige svigerforældre og bridezillas.

Derudover synes jeg er det er en omgang flad romantik. Der er ikke ligesom noget særligt ved den. Det minder mig om endnu en Barbara Cartland bog hun lige smider ud af ærmet uden at kigge kritisk på den. Det er i hvert fald ikke Nora Roberts bedste moment det her.

Den fængede desværre ikke mig.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig