søndag den 24. november 2013

This Week #27 og Nanowrimo

Ugen der gik

Var inde og se Catching Fire, og jeg havde ingen forventninger fordi jeg var skuffet over den første film. Men den her film nærmest hev tåre ud af mig.

Så har jeg købt den første julegave (bortset fra dem på bogforum) samt lavet en 13 siders lang ønskeseddel. Yep, jeg har aldrig svært ved at finde på ønsker. Men okay, min ønskeseddel er også sat meget grafisk op med store billeder, så det er klart den fylder meget. Hvis det var ren tekst så ville den nok kun fylde halvanden side.

Kattemagasin deadline og e-bogs opgave har jeg kæmpet med den sidste uges tid, og det er jeg nu blevet færdig med, så der er dejlig meget tid til at skrive nu. Men det har jeg også brug for.

Jeg er så småt ved at komme i julestemning ellers. Jeg nyder julete og appelsiner, og nynner julesange. Jeg elsker julen. Jeg elsker at købe gaver til andre, jeg elsker at få gaver, pakke dem ind, duften af levende lys og småkagebagning. Jeg synes det er sådan et dejligt kick her midt i vinterdepressionen.



Bøger jeg læser




Livets Port 2. del, anmeldelseseksemplar fra Skriveforlaget. Det er ligesom at rejse til Narnia at læse bogen. <3

Klar parat pubertet er et anmeldelseseksemplar fra forlaget Carlsen, og er en fagbog. Det skal nok blive sjovt at blive bragt tilbage til pubertetens problemer igen. :0)

Elverskud, anmeldelseseksemplar fra Alvilda, og den er virkelig god indtil videre. Jeg elsker at den bygger på de danske elver myter.

Boy Nobody, anmeldelseseksemplar fra Gyldendal, starter virkelig også utrolig lovende ud. Det handler om en 16 årig dreng som ikke lever et normalt liv. Han har missioner som ofte handler om at dræbe andre.

Derudover læser jeg to bøger på min ereader: Nicholas Sparks - The Wedding, og Angie Stanton - Snowed over. Snowed over er en skøn juleromance og The Wedding er en efterfølger til The Notebook, som handler om at være gift i mange år og genfinde kærlighedsgnisten.

Wedding Journal er min bibel i øjeblikket for at holde styr på diverse detaljer.




Nanowrimo ord der er blevet skrevet

Det har virkelig været en dårlig skrive uge, i hvert fald hvis jeg skal gøre mig forhåbninger om at nå de 50000 ord. Jeg er ikke gået i gang endnu for i dag, men indtil videre er status på 27079 ord.

17. nov.: 1526 ord
18. nov.: 0 ord
19. nov.: 676 ord
20. nov.: 1180 ord
21. nov.: 0 ord
22. nov.: 1995
23. nov.: 0 ord

Nanowrimo slutspurt nu, puha, den bliver hård. :0)


Ugens links

Kan kun konstatere at jeg har været alt for lidt på nettet i den her uge.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig