fredag den 11. april 2014

Wallbanger

 
Wallbanger
Forfatter: Alice Clayton
Serie: Cocktail #1
Genre: Realisme, erotisk, humor
Målgruppe: Voksne


















The first night after Caroline moves into her fantastic new San Francisco apartment, she realizes she's gaining an intimate knowledge of her new neighbor's nocturnal adventures. Thanks to paper-thin walls and the guy's athletic prowess, she can hear not just his bed banging against the wall but the ecstatic response of what seems (as loud night after loud night goes by) like an endless parade of women.


Wallbanger begyndte jeg på fordi jeg havde hørt at den skulle være hylende morsom, og så er det jo en NA, hvilket passede godt til årets udfordring. Wallbanger er en kombination af erotik, chick-lit og humor, alt sammen i en letlæselig indpakning. Jeg kan også høre på diverse anmeldelser, at den kombination går rent hjem hos mange. Det gør den bare ikke hos mig.

Jeg finder humoren og derigennem historien utrolig plat og cheesy. Det hele er bare sådan lidt klistret for mig. Det cheesie hænger ved historien og den vil bare ikke slippe taget i mig eller handlingen igennem hele bogen. Indimellem kan jeg mærke humoren, men det er svært at se fordi det ligger under klisteret og hvis bare jeg kunne få det af fingrene så tror jeg det vil være en hel anden oplevelse. Det var utrolig frustrerende. Det der taler til bogens fordel er at den er hurtig og let læst. Man kan cirka tage opvasken samtidig.

Dermed sagt så synes jeg faktisk forfatteren skriver rigtig godt. Og jeg synes det er en rigtig god ide at kombinere det snart mættede marked af erotik med lidt humor snoet ind i.

Men læs den endelig hvis du ikke er bange for at sidde med lidt cheesy klister på fingrene.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig