mandag den 6. oktober 2014

Bøger fået til hjemmebiblioteket i august og september måned del 2

Del 2 indeholder denne gang også anmeldelseseksemplarer fået i august og september, men derudover så viser jeg også to bøger jeg har vundet hos Bachs bøger. I næste og sidste del af august og september viser jeg de bøger jeg har fået på anden vis eller som jeg har købt, blandt andet på min tur til USA, og det var ikke så lidt der kom med hjem i kufferten der.


Fra Gyldendal







Fra Rosinante & co.



 



Fra forlaget Bazar



 




Fra Turbine





Fra Alvilda





Fra Forlaget Iris






Fra Mellemgaard og forfatter C.J. Plougfelt







Vundet hos Bachs bøger





Med disse bøger tegner oktober sig til at blive en helt forfærdelig skøn læsemåned. Det var også ret fedt at de bøger jeg vandt hos Bachs bøger, faktisk er nogen jeg har ønsket at læse selv rigtig længe. Jeg kunne dog godt finde på at vente med Amy & Roger's epic detour til næste sommer - det virker nemlig som en super god sommerbog.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig