lørdag den 11. oktober 2014

Fra papir til skærm #17

Indlægget hvor jeg skriver hvad der sker indenfor 'bøger-der-bliver-lavet-til-film-eller-serier-verdenen'


The Maze Runner var så stor en succes i biograferne så 2'eren The Scorch Trials rammer biograferne allerede i 2015.

Rosie Project rykker nærmere en filmatisering.

Twilight kortfilm er i produktion bag projektet er Stephanie Meyer og Kristin Stewart.

Flere castings til Pride & Prejudice and zombies

Der bliver i øjeblikket også castet til Miss Peregrine's home for peculiar children

Outlander får en sæson to, men den kommer først til april

Casting nyt til The Fifth Wave



Siden sidst har der jo været en trailer til Mockingjay, så den er der nok rigtig mange af jer der allerede har set. Hvis ikke du har set den, så er den her.



SHARE:

4 kommentarer

  1. Åh, ser du Outlander? Jeg har endnu ikke taget mig sammen. Men billederne fra serien er meget smukke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes faktisk tv-serien er bedre end bogen. Men den har stadig nogle af de samme issues jeg havde med bogen, men de er lidt mere nedtonede her. Jeg synes castingen er spot on. Så den kan anbefales - især fordi den er så smuk ja. :0)

      Slet
  2. Outlander er virkelig god! Men til april er det resten af 1 sæson der kommer, ikke 2 sæson. 2 sæson starter i august ifølge IMDB (http://www.imdb.com/title/tt3006802/episodes?season=2&ref_=tt_eps_sn_2)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ah... ja den høre til en af de serier der deler sæsonerne i halve og udskyder dem så meget at det faktisk ikke rigtig giver mening at det ikke er en hel ny sæson. Det er faktisk det samme med Suits og Pretty Little Liars.

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig