lørdag den 20. december 2014

Bog filmatiseringer at se frem til 2015 - del 1

Jeg elsker at der kommer så mange skønne eventyr filmatiseringer til næste år. Det er næsten dem jeg glæder mig aller mest til. Her det første halvår af 2015 glæder jeg mig aller mest til at se 'Cinderella', 'Into the woods', 'Avengers 2', 'Paper Towns' og så er jeg også ret spændt på 'Fifty Shades of Grey' og Skammerens datter. Og jeg er spændt på om at se om 'In the Heart of the sea' kan ændre min mening om bogen Moby Dick.


Listen her er ikke en 100% fyldestgørende liste for bøger der rammer biograferne det næste halve år- Det er nærmest umuligt at lave en præcis liste, da rigtig mange film endnu ikke har sat biograftid. F.eks. står Fallen til at komme i biograferne i 2015, men der er endnu ikke sat en dato.


 
Fifty Shades of Grey
 
 
 
 
 
Still Alice
 
 
 
 
 
Cinderella
 
 
 
 
Wild
 
 
 
 
 
In the Heart of the sea
 
 
 
 
 
Insurgent
 
 
 
 
 
 
Skammerens datter
 
 
 
 
 
 
Into the Woods
 
 
 
 
 
 
Avengers 2
 
 
 
 
 
 
Far from the madding crowd
 
 
 
 
 
 
Jurassic World
 
 
 
 
 
 
Paper Towns
 
 
 
 
 
 
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig