fredag den 27. februar 2015

Gastromand






GASTROMAND - spis og drik som en mand er en uhøjtidelig kogebog proppet med inspiration til alle madentusiaster, der elsker at jonglere i køkkenet. Med kapitelnavne som Daten, Herrefrokosten og Tømmermændene giver Gastromændene et bud på hvilke retter, der er helt perfekte til en række situationer og begivenheder, i enhver madglad mands liv.


Gastromand kogebogen var nok sidste års mest oplagte julegave køb til mænd, der elsker at stå i køkkenet og som ikke mindst elsker god mad. Bogen er super flot, stilet og maskulin med fokus på rigtig mandemad, al la der er ikke sparet på protein eller smag.

Jeg er selv ret vild med kogebogen, da den lidt er ligesom rigtig mænd: ligetil og ukompliceret. Med et spark af mad stolthed. Jeg har i et par år fulgt Gastromand.dk til stor glæde og derfor havde jeg en rigtig god fornemmelse af hvad jeg ville få.

Kogebogen kender sit køkkenhåndværk og gør godt brug af diverse smarte metoder, for at bibeholde den gode smag, men også for at kombinere nye og spænende smagsoplevelser.

Så i køkkenet gik jeg, og udvalgte et par retter der ikke krævede de store værktøjer. Det har jeg nemlig desværre ikke i mit køkken endnu. Der er for få mænd der laver mad i mit køkken. ;0)


 




Det havde jeg absolut rigtig god succes med, og vender helt sikkert tilbage til den her kogebog rigtig mange gange fremadrettet. Jeg behøver nemlig ikke tænke så meget på den slankelinje igen. (Godt man er født slank) Jeg kan dog godt blive i tvivl om, jeg bliver ved med at holde figuren hvis jeg tilbringer alt for meget tid med den her kogebog. Men nu var målgruppen jo også rigtige mænd.

Jeg elsker at kogebogen både indeholder noget nyt og gammelt. Der er masser af gammel madglæde, men på nye og anderledes måder. Og så er opskrifterne virkelig fuldførte - der skal ikke mangle det mindste, når man f.eks. laver den ultimative porchetta. 23 ingredienser kræver det for at skulle gøre den helt perfekt og ikke mindre end 5 værktøjer. Men så er den også det hele værd.



SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig