onsdag den 13. maj 2015

Classified Material

Classified Material

Forfatter: Ally Carter
Serie: Gallagher Girls #4,5
Genre: Contemporary, novelle
Målgruppe: YA

Novellen fås endnu ikke på dansk, men de fire første bøger i serien er udgivet hos Alvilda forlaget. Novellen kan læses gratis her: http://www.thegallagheracademy.com/ men læs de fire første bøger i serien først, for at undgå spoilers.

















Only Ally knows the secrets that lie within the world of the Gallagher Girls. And the biggest secret of all? In Out of Sight, Out of Time, the fifth installment in the Gallagher Girls series, Cammie “The Chameleon” Morgan has awoken in an alpine convent with one very important thing missing — her memory. So what happened to Cammie over the summer? Did her friends manage to find her before it was too late?


Jeg elsker Gallagher Grils serien, jeg synes den er så hyggelig og sjov, men Alvilda synes ikke at udgive 5'eren på dansk, så nu vil jeg læse den videre på engelsk, før jeg fuldstændig glemmer historien. Før 5'eren så jeg der var en lille novelle, så den ville jeg da lige læse først.

Novellen var rigtig sød, og faktisk er jeg overrasket over hvor meget jeg har savnet de her bipersoner. (Den handler nemlig ikke om hovedpersonen) og hvor meget de kan bære historien uden en hovedperson.

Men det her er bare et ganske kort glimt, af en historie. En teaser. Så det er både noget og ingenting. For mig var det fint lige at genopfriske karakterne og historien lidt igen, og jeg glæder mig derfor endnu mere til at komme i gang med 5'eren i serien.


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig