mandag den 18. maj 2015

Maj sidst


Maj er altid en fantastisk YA måned. Der er der de store titler bliver udgivet - for at nå at være 100% akutelle som sommerferie-læsning. Sidste år i maj læste jeg The One og Sweet Reckening. I år har jeg fået 'The Heir' af Kiera Cass og 'A Court of Thorns and Roses' af Sarah J. Maas, ind af døren.





 Jeg opdagede mig selv citeret bag på en bog! Det var ret så vildt!




 

 
 Jeg var til forfatteraften med læsegruppe, hvor vi oplevede Brødrende Ellemose
 

 

 

Jeg fælleslæste Moby-dick med andre søde læsere. Det var vildt hyggeligt - det der faktisk ikke var så hyggeligt, var at læse bogen. Jeg var ikke så stor fan af Moby-dick.

En af de helt store læseoplevelser i maj var Greven af Monte Cristo - fableagtig bog. Ironisk nok så findes der endnu engang i maj måned en fælleslæsning sted - og denne gang med en anden bog af Dumas. Nemlig 'De tre musketerer' Du kan finde den under #dumaslæsning på sociale medier hvis du har lyst til at deltage.

 
 



Jeg anmeldte Børnenes kogebog - hvor jeg prøvede at lave Sarah Bernard kager, men de blev aldrig helt chokolade overtrukket, de smagte simpelthen for godt. Så de blev også kun viste på bloggen i hundelortefacon.


Ellers var jeg til forvisning på 'En flænge i himlen' og fik endnu engang knust mit hjerte. Aldrig har jeg oplevet en hel biograf snøfte, det var lidt surrealistisk, men meget forståeligt.





Skivemæssigt forsøgte jeg igen at sætte deadline, men jeg var kørt rigtig godt surt i det at skrive. På trods af at jeg elsker min historie. Plus hverdagen var blevet alt for travlt.




Ikke boglige ting:




Bryllupsinvitationerne blev sendt ud





Min bedste veninde flyttede hjem til Danmark og det blev fejret






SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig