torsdag den 3. september 2015

I september vil jeg....

 
 


Jeg nåede egentlig alt det jeg ville i august, bort set fra at det nok har været utopi at tro at jeg kunne nå at læse resten af Fables serien samtidig med at læse den kæmpe bog Name of the Wind og Gone Girl. Så de to sidstnævnte kommer på i den her måned også.



1. Læs Name of the Wind og Gone Girl

2. Lave den sidste bogbloggertræf planlægning

3. Bogblgogertræf!

4. Jeg er begyndt selv at tage billeder til bloggen, i stedet for at ligge forsiden ud, (af flere årsager) og det er lidt på prøvebasis, men indtil videre er det ikke noget der tager så ekstra lang tid, så det vil jeg blive ved med i september måned, og så vurdere ultimo om jeg skal fortsætte.

5. Vi skal til selv at tage madpakker med på arbejdet fra oktober (åh.. gru) Jeg hader madpakker! Jeg vil nærmest hellere lade være med at spise noget end madpakker, men det er jo ikke så pisse sundt. Så i september vil jeg bladre alle mine kogebøger igennem og lave en plan for madpakker jeg umuligt kan lade være med at spise. - håber det lykkes.


6. Sarah J. Maas nye bog kom ind af døren den aller sidste dag i august, så i denne måned vil jeg læse de to enorme bøger. Og jeg glæder mig helt vildt!


7. Flippe ud over min owlcrate bestilling!


8. Forsøge mig med skriveiscenesættelse. Forstået sådan at det skulle være nemmere at komme i skrivemode hvis man gør det et fast sted. Det skal være et sted hvor man ikke laver sjove ting. Et helle, et sted man ikke forstyres (så meget), et sted hvor stearinlyset er tændt og høretelefonerne med musik er i øret. Jeg har læst flere steder at det ville gøre det nemmere at komme i skrivemode, så det skal da prøves.


9. Gå i tænkebox med nyt bloglayout. Jeg synes altid det er drønsvært at lave layout til mig selv, for med en kunde har man altid en retning at gå efter. Nu har jeg jo en billion og 2 muligheder, så jeg har ret svært ved at tage mig sammen. Så hvis nu jeg bruger en måneds tid på at få en ide, så kan det være jeg har noget at gå i gang med i næste måned.


10. Se Maze Runner 2: Infernoet i biografen
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig