fredag den 1. juli 2016

Status juni 2016




 
 Ud over disse bøger har jeg læst 'The war of art' af Steven Pressfield på ebog



Hold da op! Juli! Hvor blev det halve år af? Det forsvandt ligesom bare. Læsningen i juni gik rigtig fint. Jeg har læst historisk fiktion, realisme og en skøn portion fantasy.

15 bøger har jeg fået læst i alt og langt de fleste af dem var virkelig skøn læsning. Så juni har virkelig været en god læsemåned.


Skyggesider af Christina Bonde
Portalen til afgrunden af Chad Corrie
Over stregen af Jennifer Echols
Vinden i piletræerne - alle historierne af Kenneth Grahame
Stalker af Michella Rasmussen
Himlen brænder #2 af Line Kyed Knudsen
Belgravia af Julian Fellowes
Dronningen af Tearling #1 af Erika Johansen
Hul i hovedet af Nicole Boyle Rødtnes
Bare en dag af Gayle Forman
Arvingen af Simona Ahrnstedt
Mere end veninder af Line Lybecker
Flunked af Jen Calonita
The war of art af Steven Pressfield
Engletræet af Lucinda Riley




Bedste læseoplevelse: Det er faktisk et ret dødt løb mellem Arvingen, Belgravia, Himlen brænder og Engletræet. De var alle virkelig skøn læsning og lige hvad jeg havde lyst til at læse.


Mest skuffende læseoplevelse: Skyggesider


Smukkeste coverdesign: Åh.. der er så mange fine den her gang. Men for mig er der ingen der slår Belgravia. Den er bare helt perfekt.






Mindst tiltalende coverdesign: Valget falder på 'Skyggesider' fordi det er det eneste cover jeg synes er lidt misvisende i forhold til indholdet. Det er ikke fordi det er grimt for det er det slet ikke, men jeg synes det signalerer noget andet end det er.


SHARE:

6 kommentarer

  1. Det er virkelig godt gået :-)
    Jeg nåede ikke nær så mange i juni. Til gengæld rundede jeg 100 læste bøger for i år - det er jeg godt tilfreds med.


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Wow ja det er da ret godt klaret. Så har du da alligevel læst nogen bøger hver måned.

      Slet
  2. Belgravia er virkelig også flot, det må man give den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kunne godt have været sådan en jeg ville købe alene på grund af coveret, i det her tilfælde er jeg dog også vild med indholdet. :)

      Slet
  3. Hvor er det godt gået med så mange læste bøger;-) Det er begrænset, hvad jeg selv har fået læst ud over de romaner, som var på pensum. Jeg glæder mig til, at kunne læse lidt mere her i sommerferien, men meget når jeg nok ikke, da jeg har to opgaver, som også skal skrives. Glæder mig til at læse "Arvingen", der er en af mine sommerbøger:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja jeg er overrasket over at jeg fik læst så mange, men det er virkelig været dejligt. Men nej når man har opgaver der skal skrives, så er det nok begrænset hvad man kan nå - du kan i hvert fald glæde dig til Arvingen, den er super god.

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig