fredag den 21. april 2017

Bøger fået siden sidste #22 – marts - vlog edition







Jeg har fået en kæmpe stak bøger ind i marts måned, blandt andet har jeg fået en stak med fra Turbine, da jeg var nede og besøge dem inden jeg startede igen efter barsel. Det er noget tid siden jeg filmede den her vlog og da jeg skulle redigere den i dag fik jeg helt sved på panden over hvor meget jeg snakkede og hvor svær videoen var at klippe i, men jeg håber at det er blevet sådan nogenlunde.  For med så mange bøger så kan videoen hurtigt godt gå hen og blive aaalllt for lang. Lyset er også en smule underligt - jeg overvejer om jeg skulle få skaffet noget kunstigt lys der gør det hele lidt nemmere i længden.

Der er faktisk en vlog mere på vej snart, så hold udkig efter næste gang, der viser jeg nemlig nogle pastel skønheder frem.






Bøger fået siden sidst #21 - februar - vlog edition
Bøger fået siden sidst #20 - februar køb - vlog edition
Bøger fået siden sidst #19 - graphic novels - vlog edition




SHARE:

2 kommentarer

  1. Altid dejligt at få bøger hjem :)
    Beholder du egentlig alle bøger, eller sorterer du ind imellem ud i dem?


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, ja min mand ville ønske jeg kunne skille mig af med bøger, (det vil jeg faktisk også selv ønske jeg kunne) men jeg kan ikke få mig selv til det. Så en eller anden dag så bor jeg i et boghus. ;0D

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig