fredag den 2. juni 2017

10 ting i juni


Åh.. allerede juni. Det her år går med garanti stærkere end året før. Men jeg er nu ret glad for at det er ved at være sommer. Jeg har vildt meget lyst til at malke den her sommer for alt hvad den er værd. Stand. Bål. Snobrød. Ja, generelt bare ud og se og opleve en masse. Spise masser af jordbær og salater og IS! Masser af is - det er skidt når man bor tæt på Vebbestrup is. Ud og se og opleve noget med venner og familie.







Se House of Cards sæson 5 – netflix bingwatching is to be commenced


Se Wonder Woman i biografen, jeg er dog lidt skeptisk. Jeg synes aldrig jeg har haft gode erfaringer med prequels. Og Wonder Woman er en slags prequel, da den forgår i fortiden og vi allerede har mødt hende i Batman vs Superman. Og derfor kender hendes fremtid. Jeg kan bedst lide historier hvor slutningen er fuldstændig åben. Men det er fedt at vi endelig får en kvindelig superhelt. (Ja, der er et par serier med kvindelige superhelte i øjeblikket, men jeg har kun set lidt af Supergirl og den var jeg ikke videre imponeret af)


Blive bedre til at sætte mig udenfor og læse i det gode vejr. Som det forhåbentlig bliver i hele juni måned. Fingers crossed.


Købe en ny slags te – gerne en let sommerlig en af slagsen.


Holde 6-års fødselsdag for bloggen med en lille giveaway – tænk at der er gået seks!! år


Tage hul på min nøje planlagte sommerlæsning. Jeg glæder mig sådan til sommerlæsestunderne, det er simpelthen de hyggeligste. Iste eller kold hvidvin og lange lyse aftener på terrassen, med en god bog. Ja, det kræver en nøje planlagt sommerlæseliste. Men jeg har valgt nogle bøger som jeg er ret sikker på at jeg vil elske. Så det lover jo allerede ret godt.






Holde Sankt Hans og ikke mindst planlægge den. (Det er jo næsten den største fornøjelse). Og jeg elsker at lade mig inspirere til lækre menuer fra nogle af alle de kogebøger jeg ejer. Jeg har tre grillbøger, men jeg synes bedst om den på billedet - tror jeg. Jeg synes endnu ikke jeg har fundet min ultimative go to grillbog. Anbefalinger modtages gerne!


Tage til sommerfest med forlaget. Det glæder jeg mig helt vildt til.


Fejre min niece der bliver student. Skulle man give hende en bog? ;0)


Det fungerer fantastisk med at fokusere på skriveriet, så det vil jeg helt sikkert blive ved med. Plus jeg vil se om jeg ikke kan blive bedre til at sige pænt nej tak til flere anmeldereksemplarer.






SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig