lørdag den 5. august 2017

Farvel juli, goddag august


 




Ting der skete i juli:

Jeg blev overrasket over hvor lidt jeg kunne lide La la land. Kærlighedshistorien var slet ikke opbygget nok til at jeg følte noget i slutningen.

Fantastiske Game of Thrones skete og det var fedt!!!!

Holdte ferie og var sammen med yndlingsmennesker!

Fik jeg læst en masse skønne bøger!

Fik til gengæld skrevet for lidt!

Var jaloux på alle på instagram der var til comic con

Fandt ud af at jeg ikke var så håbløs til golf som jeg troede - men igen, jeg troede ikke jeg kunne finde ud af at ramme bolden længere, så der skulle ikke så meget til.

Well noget der ikke skete i juli var sommer.









Ting jeg gerne vil i august:

Trække vejret helt ned i maven og tro på at forfatterdrømmen nok skal lykkes - bare for et øjeblik

Work my ass off trying to do it

Forsøge at lærer mig selv at sætte kommaer

Til kbh på vintage kursus i hår og make-up, og så regner jeg med at kigge et smut forbi Boghallen - off cause og ellers shoppe alle de ting der er umulige at finde herover i Jylland

Begynde til dans igen, forhåbentlig med bedste veninden hvis jeg kan slæbe hende afsted altså. Hvornår opfinder de læse-motionscyklen!?

Begynde at læse Harry Potter igen - fordi det er den mest fantastiske form for læsning der findes og man kan ikke læse dem for ofte. Jeg tror faktisk det er en fire år siden jeg læste dem sidst og for mig føles det som langt tid siden.

Lave skemaer - ja, det plejer ikke at gå særlig godt når jeg planlægger mit liv efter skemaer, men ligenu har jeg bare rigtig meget behov for at få det ned på papir, for det jeg gerne vil fylder for meget i mit hoved og ironisk nok gør det mig lidt handlingslammet.

Være med i Nanna Foss blogtour i anledning af hendes udgivelse af den nyeste Spektrum bog! Ursiderne!!
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig