onsdag den 13. december 2017

Askeprinsen





Askeprinsen

Forfatter: Erin Watt
Serie: The Royals #2
Originalsprog: Engelsk, The Broken Prince
Genre: Kærlighed
Målgruppe: NA
Udgiver: Flamingo

Tak til Flamingo for anmeldereksemplaret


Reed Royal har alt – udseende, status og penge. Pigerne på hans skole drømmer om at date ham, alle fyrene vil være ham, men ingen andre end hans familie, har før rigtig betydet noget for Reed. Det var indtil at Ella Harper kom ind i hans liv.


'Askeprinsen' var intet mindre end fantastisk. Den her serie er fantastisk. Jeg er solgt til stanglakrids og borte med blæsten. Jeg kan ikke få hænderne ned over den her bog - eller ja serie generelt. Den er forførende, og så har den mest fantastiske selvstændige Ella i hovedrollen der ikke er bange for at sige lige præcis hvad hun mener og ikke mindst så har hun nul tolerance over for bullshit. Hun er den type hovedperson alle gode kærlighedshistorier burde have, især dem der indeholder dominerende mænd. Men som kun alt for få har.

Bogen starter nærmest som 'Papirprinsessen' slutterede, hvilket er godt, for den der clifhanger var ved at tage livet af mig. Vi følger historien skiftevis fra Reeds og Ellas synspunkt mens de hver især prøver at navigere rundt i det drama der følger familien Royal. Men hvis jeg synes at clifhangeren i 'Papirprinsessen' var hård, så er det intet imod hvad 'Askeprinsen' byder mig - så jeg er ret så lykkelig over at Flamingo har valgt at udgive bind 3 så hurtigt efter. Og ja, den er jeg allerede i gang med at læse. Jeg kunne umuligt lade være.

Så ja, jeg synes virkelig den her serie er fantastisk og jeg kan ikke anbefale den nok. Og serien er heldigvis på fem bind indtil videre - heldigvis, for jeg er slet ikke klar til at slippe de her personer endnu.




SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig