lørdag den 3. februar 2018

Boglige filmatiseringer 1. halvår 2018

Disse film er dem jeg selv er delvist eller meget interesseret i at se, enten i biografen eller når de udkommer. Fælles for dem alle er at de er filmatiseringer af en bog eller graphic novel. Premiere datoen er taget fra kino.dk, og kan ændre sig.

Jeg når ikke så meget i biografen for tiden som jeg plejer, men heldigvis finder jeg også det første halve filmår her en smule kedelig. Hvis jeg skulle i biografen for at se noget så skulle det være Avengers. Resten må vente til de kommer på blueray eller streaming kanaler. Men det sidste halvår i 2018 ser ligenu ud til at blive epic, men meget kan nå at ske på et halvt år i filmbrancen, så hvem ved. Det første halvår her er mere sat i sten, og premiere datoerne kan højt rykke nogle dage.





Wonder
Premiere 4. januar 2018







Wonderstruck
Premiere 18. januar 2018









Maze Runner 3: Dødskuren
Premiere 25. januar 2018








Fifty Shades - Fri
Premiere 8. februar 2018








Black Panther
Premiere 15. februar 2018








Peter Kanin
Premiere 22. marts 2018









Hver dag
Premiere 22. marts 2018







Ready Player One
Premiere 29. marts 2018








A Wrinkle in Time
Premiere 5. april 2018










Avengers: Infinity War
Premiere 26. april 2018










Deadpool 2
Premiere 16. maj 2018








Jurassic World 2: Fallen Kingdom
Premiere 7. juni 2018









Love, Simon
Premiere 21. juni 2018
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig