torsdag den 1. februar 2018

Læsestatus januar 2017



Syv bøger blev det til i januar - på billedet mangler 'Uden forbehold' som jeg læste som ebog. Den, der lever stille var en genlæsning, bortset fra at bogen her er ren symbolsk, da jeg hørte bogen på lydbog på mofibo. Det var en fornøjelse at høre Leonora Christina Skov selv fortælle sin historie.




Månedens læsning:

Fantastiske skabninger og hvor de findes (illustreret udgave) af J.K. Rowling
Under skoven danser vi af Trine V. Ipsen
En af os lyver af Karen M. McManus
Marrying Winterborne (The Ravenels, #2) af Lisa Kleypas
Shake Shack: Recipes & Stories af Randy Garutti
Den, der lever stille af Leonora Christina Skov (reread)
Uden forbehold af S.J. Hooks




Månedens bedste læsning:


Den, der lever stille af Leonora Christina Skov - jeg elsker den bog <3



Månedens mest skuffende læsning:

En af os lyver, var på ingen måde den dårligste af de bøger jeg læste i januar, men den skuffede mig mest, fordi den sluttede så utrolig forudsigelig. 'Uden forbehold' var desværre heller ikke helt noget der ramte plet hos mig.



Månedens smukkeste coverdesign:

Den, der lever stille af Leonora Christina Skov




Månedens mindst tiltalende coverdesign:

Fantastiske skabninger og hvor de findes (illustreret udgave) - mest fordi jeg ville ønske, at de havde brugt en anden illustrations-stil. Jim Kay f.eks.




Månedens anmeldelser:

Den, der lever stille
En af os lyver

Månedens skriveindlæg:

Skrivestatus



Månedens events:





Månedens indlæg med årstatus:


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig