fredag den 6. juli 2018

Farvel juni og goddag juli

Jeg fatter ikke at det er juli nu. Det går simpelthen over min forstand. Hvorfor skal det altid være sådan, at når man har lyst til at trykke på pauseknappen, så går tiden i stedet bare endnu hurtigere.




Hvad jeg lavede i juni: 

Maj, du mener maj ikke? Suk!

Arbejdet på fire store bogprojekter på arbejdet som jeg glæder mig til udkommer lige efter sommerferien. Jeg er altid så spændt på hvordan de ser ud når de er trykt. Især når det er de lidt større produktioner, som man har lagt masser af tid i.

Jeg havde lidt tekniske udfordringer med min giveaway, men nu kører den vidst derudaf. Beklager igen til alle jer der ikke har fået svar fra tidligere kommentarer eller ikke har kunnet komme igennem. Du kan i øvrigt stadig nå at deltage her

Ikke fået skrevet det mindste på min historie. (Host... broken host … record)

Fået set både Westworld og A Handmaids Tale færdige og jeg må tilstå at jeg faktisk er ret skuffet over begge series sæson 2.

Ikke set det mindste fodbold overhovedet.







I juli vil jeg: 


Begynd min kæmpe sommer tbr stak

Holde sommerferie med min familie, men det betyder ikke at bloggen går på sommerferie, huha nej, da, det vil jeg savne alt for meget hvis jeg ikke gjorde engang imellem, så det bliver på sædvanlig vis henover sommeren. 

Men i sommerferien med familien vil jeg rigtig gerne vi tager ud og laver nogle forskellige ting, og det ser jeg rigtig meget frem til. Den 2-årige søn har brug for aktivisering og det er sundt for mor og far at komme ud. 

Lade være med at købe bøger - men seriøst alle dem jeg bestilte i juni bør hold mig i fuldsving resten af året nærmest. Plus jeg har nogle forudbestillinger der alligevel dukker op i juli, så helt tørke bliver det næppe. 

Arbejde på et bogprojekt - ligegyldigt hvilket - bare det er mit eget denne gang

Drikke masser af iste og iskaffe og forhåbentlig side ude og læse en masse i skyggen.




SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig