tirsdag den 4. september 2018

Farvel august, goddag september

Sensommeren er gået over i efterår, og det betyder både arbejdstravlhed, BOGMESSER og masser af læsning til lyden af regn der falder, mens jeg drikker masser af Chai te. Men lad os først lige se hvad der skete i august.



I august …

… lavede jeg min sidste sommerlæsningsvlog - og jeg overvejer lidt på at lave en efterårsudgave … eller måske en juleudgave. Nu må vi se.

… blev Pernille Harder bogen nomineret til Orlaprisen under kategorien: flot at bladre i. Hurra! Jeg har nemlig layoutet den fra inderst til yderst.

… kunne man skrive til plusbog.dk og nominere sin yndlingsbogblogger, og virkelig bare tusind tak til jer der har skrevet og stemt på mig. Det betyder virkelig meget for mig. Tusind tak. <3 <3. Selv hvis jeg ikke bliver nomineret i år, så elsker jeg plusbog for at sætte fokus på bogbloggerne og derigennem anderkende mine andre virkelige dygtige med-bogbloggere.
… anmeldte jeg et fantastisk brætspil på min anden blog, men jeg tænkte, det måske også var relevant for mange af jer, for det er nemlig spillet, Harry Potter - Hogwarts Battle, og du kan finde indlægget lige her .

… skrev jeg også om de nyeste tv-serier jeg ser, på min anden blog. Den er i øvrigt også stedet hvor jeg snakker om film og tv-serier, og det gør jeg desværre ikke så meget længere her. Så hvis du holdte af at læse om det også, så kan du finde det sidste indlæg om det her Min anden blog er nemlig også på bloglovin så der kan du altid se hvornår der kommer nye tv og film indlæg.










I september skal jeg …

… til bogreception på 'Den glemte triumf' som jeg har designet, det kommer til at foregå på Kvindemuseet Aarhus.

… stå på Turbines stand til Fantasy festivallen i Esbjerg og i den forbindelse skal jeg også interviewe Synne Kristine Eriksen med hendes super seje 'De tre tyste' serie.

… sende de aller sidste bøger til tryk, som skal nå at udkomme før bogforum.

… deltage i #septemberbøger på instagram - det vil sige, at jeg kommer til at ligge billeder op hver dag på min profil. Du må meget gerne følge mig på insta i øvrigt og du kan finde mig lige her

… skal jeg forhåbentlig granske bogforum programmet (forhåbentlig, for det er ikke sikkert at det er klar før oktober, men det håber jeg virkelig det er, så man måske har en chance for at få læst op til nogle af de spændende arrangementer og forfattere der dukker op)


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig