søndag den 2. september 2018

Min sommerlæsning 2018 - update 4 & status

Missede du mine første updates på min sommerlæsning? Så kan du finde den lige her: update 1update 2, update 3












Min sommerlæsning fra 16. august til 31. august





Selve læsningen:

Jeg fik læst noget mere her i slutningen af august end jeg gjorde i starten. Jeg er nemlig startet på arbejde igen, så jeg er tilbage i min normale læserutine.



Sommerstemning / sommervibe i de bøger jeg har læst denne gang:


Ja, det var der ikke meget af i den sidste stak bøger jeg fik læst. Men det var faktisk helt okay, og måske ligefrem bevidst? Jeg kunne i hvert fald tydeligt mærke en nedgang i lysten til at læse om sol og sommer, som vi begyndte os at nærme efteråret. Til gengæld har jeg været på rigtig mange skønne eventyr og det har jeg virkelig nydt. 



Lidt om de bøger jeg har læst:


Jeg har både været i et magisk fantasyunivers, været på gamle støvede herregårde med levende spøgelser, været på Udyrets slot og været dybt indsvøbt i græsk mytologi. Det har været nogle herlige eventyr, særligt er jeg ligenu helt grebet af Outlander serien og nyder at være tilbage i det univers eller den tid det nu er. Det er både magisk og sanseligt. De sidste 14 dage af min ferie har virkelig budt på skønne, skønne læseoplevelser.




Video hvori jeg fortæller løbende over de 14 dage om min læsning:















Stadig igang med:








Læst siden sidste update:








Læst, men som ikke var en del af den oprindelige sommerlæseliste:

















STATUS:


Den bedste sommerstemningsbog var:









De bøger jeg fik læst fra min sommerlæseliste:











Bøger jeg ikke fik læst:






SHARE:

3 kommentarer

  1. Sikke en hyggelig video! Jeg er vild med at se de bøger du har været med til at sætte op, det kunne være rigtig interessant at høre mere om processen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Sidsel <3. Det er jeg glad for du synes, jeg er altid lidt i tvivl om hvor meget andre synes det er spændende at høre om. Men det vil jeg helt klart få kigget lidt på at fortælle om. :0)

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig