lørdag den 1. september 2018

Læsestatus august 2018



(Bogstakken indeholder anmeldereksemplarer)



Den her læsemåned, kan jeg virkelig kun kalde smuk. Jeg har læst så utrolig mange smukt skrevne bøger, at mit hoved føles fyldt med skønne ord. Samtidig har måneden også givet mig nogle af årets bedste læseoplevelser - og den bedste sommerlæsning i form af Starry eyes. Og lige så skuffet jeg var over 'Love, life and the list' - lige så overrasket begejstret var jeg for 'Beskytteren'.

Du kan følge hele min læsemåned tæt via videoerne i linkene nederst på siden - kaldet sommerlæsning.





Månedens læsning:


Starry eyes af Jenn Bennett
Love, Life, and the List af Kasie West
Mrs. Dalloway af Virginia Woolf
Silhuet af en synder af Leonora Christina Skov
Rebecca af Daphne du Maurier
Circe af Madeline Miller
The Beauty and the Beast af Suzanna Barbot de Villenueve
Beskytteren (De Tre Tyste, #1) af Synne Kristine Eriksen




Månedens bedste læsoplevelse:


Åh, der var SÅ mange i den her måned. Starry eyes gav mig den længe eftertragtede sommerstemning og tog mig med på hiking. Mrs. Dalloway var poetisk. Rebecca og Silhuet af en synder gav så meget fin gotisk stemning, at jeg følte jeg var der. The Beauty and the Beast er evig fin og smuk. Beskytteren var den bedste og største overraskelse og jeg er allerede i gang med 2'eren. Circe stråler alligevel nok alligevel aller højest af dem alle. Den var helt vidunderlig!



Månedens mest skuffende læsning:


Ingen tvivl, det er 'Love, life and the list'



Månedens smukkeste coverdesign:

Circe - ingen tvivl om det




Månedens mindst tiltalende coverdesign:

Valget falder på 'De tre tyste' - ikke fordi det er grimt, men jeg tror den gråfarve afskrækker mange der kun ser den i forbifarten. Men der er faktisk ret fin når man kommer virkelig kigger på den.





Månedens anmeldelser:

En moderne familie af Helga Flatland
Førsteelskeren af Leonora Christina Skov




Månedens temaer:

Min sommerlæsning 2018 - update 2
Min sommerlæsning 2018 - update 3


Månedens videoer:

Halvårlig opdatering på min læseudfordring for 201...
Min sommerlæsning 2018 - update 2
Min sommerlæsning 2018 - update 3


Månedens bookhauls:


Min sommerlæsning 2018 - update 2
Min sommerlæsning 2018 - update 3

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig